Ben ik met mijn privé aansluiting ook welkom bij NieuweStroom?

NieuweStroom België richt zich op de zakelijke markt. Wij hebben echter veel klanten die naast hun zakelijke aansluiting ook hun privé aansluiting bij NieuweStroom België willen onderbrengen. Voor onze zakelijke klanten blijven wij deze dienst ook aanbieden.

De opzegtermijn is 30 dagen; hoe zit dat als ik eerder wil opstappen?

De opzegtermijn van 30 dagen is door de overheid voorgeschreven. Ook uw nieuwe leverancier moet deze opzegtermijn van 30 dagen bij de oude leverancier altijd respecteren. Als u al binnen 30 dagen wilt overstappen naar een andere leverancier, dan geldt bij NieuweStroom...

Hoe kan ik mijn verbruik bijhouden?

Al onze klanten hebben via een persoonlijke webpagina op het Klantportaal continu inzicht in de marktprijzen en hun eigen verbruik. Klanten kunnen achteraf zien wat ze per uur/dag hebben verbruikt en wat op dat moment de kosten waren van de inkoop van stroom en...

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen of een verhuizing doorgeven?

U kunt een wijziging van uw gegevens zoals een verhuizing, een nieuwe contactpersoon of factuuradres per e-mail doorgeven aan klantenservice@nieuwestroom.nl of per post (zie postbus onderaan de FAQ’s), onder vermelding van uw klantnummer. Als u uw banknummer...